• 05.jpg

• images (2).jpg

• iletişim.jpg

SAĞLIKLI YAŞAMI UZATMA TEDAVİSİ

Daha uzun yaşamak, daha iyi hissetmek ve yaşınızdan yılların etkisini çıkarmak ister misiniz?

Hayatınızı %25 oranında veya daha fazla uzatarak 120 yaşına kadar yaşamanıza izin verecek "mucize ilaçları" hayal edin.
   Daima genç kalmanıza, tadını çıkararak çalışmanıza, sosyal aktivitelerinizin yaşamınızın 30’ lu yıllarındakı zevki vermesine ve tabi ki iyi bir sekse imkan sağlayan "mucize ilaçları" hayal edin.
   Hiçbir yan etkiye sahip olmayan veya uzun dönemli tehlikeleri olmayan "mucize ilaçları" hayal edin. Bunlar aslında ilaç değil, vücudumuzda doğal olarak meydana gelen maddelerdir.

Bu mucize ilaçların hepsini hayal etmek zorunda değilsiniz. Bu ilaçlar zaten gerçekte mevcutturlar. Bunlar Östrojen, testosteron, progesteron, DHEA, tiroid, büyüme hormonu, melatonin ve pregnenolon gibi doğal hormonlar bu mucize ilaçlardır.

Yaşama sürecinde bu hormonların miktar ve fonksiyonlarında her iki cinste azalmalar meydana geldiği tibbi olarak bilinmektedir. Önemli gençlik hormonlarındaki yetersizlikler daha önceleri doğal yaşlılık rahatsızlıkları olarak bilinen durumlarla kesin olarak ilişkilidir. Bu durumların en yaygın olanları kardiyovasküler hastalıklar, ateroskleroz, kalp krizi, felç, kanser, diabet, zekada gerileme, kas erimesi, deri kırışıklığı, enerji azlığı ve eklem hastalıklarıdır.

Hormonların sağlıklı olmak ve genç kalmak için olan etkileri bilinmektedir ve yaşlandıkça hormon seviyelerinin düşmektedir. Fakat klasik tıp bu konu üzerinde yeteri kadar duyarlı değildir.

Şu an tam anlamıyla yepyeni ve bu konuya özelleşmiş bilimde ve tıpta devrim niteliğinde olan ve "Longevity medicine= ömrü uzatma" olarak adlandırılan yaşlılığı önlenebilir olarak tanımlayan tıp alanına giriyorsunuz.

Optimum sağlık için gerekli olan koşullar nelerdir?

Optimum sağlık ve uzun ömürlülük için temel gereksinimler düzgün beslenme, egzersiz, besinsel ilaveler ve hormon replasman tedavisidir.
Bütün bunlar beraber etki yaparak hücresel dejenerasyonu durdururlar ve dokuların yenilenmesini sağlar, yaşlanmayı yavaşlatır ve iyileşmeler sağlar

Hormon nedir ve neden çok önemlidir?

Hormonlar doğal kimyasal maddelerdir. Vücutta salgı bezlerinde yapılır ve salgılanırlar. Vücut hücrelerine mesajcı olarak çalışırlar. Hormonlar her hücrenin spesifik aktivitesini ve fonksiyonunu belirten çok önemli bilgileri hücrelere taşırlar. Hormonlar yok olduğunda ve azaldığında, vücut hücreleri fonksiyonlarını optimum olarak yapmazlar.Bu durum hastalıklar ve rahatsızlıklar ile sonuçlanır.

Büyüme hormonu nedir ve bu hormona yaşlanıldığı zaman neden daha fazla ihtiyaç duyulur?

Büyüme hormonu hipofiz bezinden salgılanır. Büyüme hormonunu yapan hipofiz bezi hücrelerine somatotroplar veya somatotrophin denir. Büyüme hormonun salınımı genellikle derin uykunun ilk saatlerinde olur. Yaşam boyunca en yüksek seviyesine ergenlik döneminde ulaşır ve 40 yaşından sonra azalmaya başlar.

Erginlerde büyüme hormonu (hGH), organların ve derinin onarımı ve ayrıca gençleşmek için kullanımı sağlık mercileri tarafından onaylanmıştır.
Büyüme hormonu kollajenin ve bağ dokunun miktarından ayrıca hücre onarımından sorumludur
.

Büyüme hormonunu salgılanması

Büyüme hormonunun salınımıını düzenleyen iki faktör vardır. Bir tanesi Büyüme Hormonu-Serbest Bırakma Hormonu (GHRH)diğeri ise Somatostatin(SKIF) dir. GHRH büyüme hormonunu uyarır. Somatostatin ise bloke eder. Stres hormonu olan kortizon büyüme hormonunu engeller, seks steroidleri uyarır. Ayrıca Büyüme hormonu karaciğerin IGF-I (insülin benzeri büyüme faktörü) üretimi üzerinde etkilidir. IGF-I çeşitli dokuların büyümesini uyarır ve negatif feedback kontrol mekanizması aracılığı ile büyüme hormonunun daha sonra ki üretimini engeller.